Reagovanje Glavnog ureda Vijeća povodom neistina o BNV izrečenih u Dnevniku RTS-a

Glavni ured Bošnjačkog nacionalnog vijeća uputio je protestno pismo Radio-televiziji Srbije, zbog emitovanja izrečenih tvrdnji novinara RTS-a i činovnika Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave Ivana B. u Dnevniku Javnog servisa Republike Srbije, o postojanju dva Bošnjačka nacionalna vijeća, kao i da sadašnji saziv Vijeća funkcioniše od 2004. godine u tehničkom mandatu.

Naime, u Dnevniku Radio-televizije Srbije, emitovanim 17. augusta 2014. godine u terminu od 19:30h, kao i u jutarnjem terminu od 8 sati, novinar RTS-a je rekao da u Srbiji postoje dva Nacionalna savjeta bošnjačke nacionalne manjine, što je potvrdio i Ivan B. činovnik Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave. Također, državni činovnik je u pomenutome televizijskom prilogu, čak i dodao da sadašnji saziv Bošnjačkog nacionalnog vijeća funkcioniše od 2004. godine u tehničkom mandatu.

“Zbog problema na prošlim izborima, Bošnjaci imaju dva nacionalna veća, u tehničkom mandatu i nepriznato veće”, rekla je novinarka RTS-a Jelena Obućina.

Glavnu ured BNV u pismu Radio-televiziji Srbije izražava protest, zbog neprimjerenih tvrdnji i neistina, nezamislivim u pravno uređenoj zemlji, kao i zatražio da u sutrašnjem izdanju Dnevnika, objave ovo protestno pismo, u skladu sa zakonom.

Po ovom pitanju Bošnjačko nacionalno vijeće će se obratiti i nadležnim državnim organima.

Bošnjačko nacionalno vijeće je osnovano 11. maja 1991. godine, a 6. septembra 2003. godine je izabran ovaj saziv BNV, koji obavlja sve Ustavom i zakonima prenijete nadležnosti, do izbora za nove sazive nacionalnih vijeća, čije se održavanje, kako je najavljeno, očekuje 26. oktobra 2014. godine

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *